Politykę jakości realizujemy poprzez:
- Zapewnienie wysokiego poziomu leczenia, pielęgnacji, rehabilitacji, zgodnie z aktualną wiedzą medyczną.
-
Indywidualne podejście do pacjenta i jego bliskich, rozpoznawanie oczekiwań pacjenta
i rozwiązywanie jego problemów. - Podnoszenie komfortu pobytu pacjentów przebywających w zakładach opiekuńczo-leczniczych należących do Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego.
- Stwarzanie pracownikom Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego właściwych warunków pracy i podnoszenia kwalifikacji.
- Skuteczne zarządzanie między innymi przez:
- efektywne, rzetelne i oszczędne gospodarowanie zasobami,
- doskonalenie komunikacji wewnętrznej,
- doskonalenie organizacji pracy,
- właściwą realizację umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia, innymi płatnikami i utrzymanie płynności finansowej,
- dbanie o wizerunek Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego,
- cykliczne badanie potrzeb i poziomu satysfakcji pacjentów i pracowników.
- Dbałość o otoczenie i środowisko naturalne.
- Spełnianie wymagań prawnych oraz innych wymagań wynikających z realizowanych umów.
- Stałe doskonalenie skuteczności Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2009 poprzez monitorowanie procesów, identyfikowanie obszarów do poprawy, zapobieganie nieprawidłowościom i eliminowanie na bieżąco zidentyfikowanych niedociągnięć.
Barbara Misińska – Prezes Zarządu
Barbara Kaczmarska – Członek Zarządu Zbigniew Trzeciak – Członek Zarządu