Politykę jakości realizujemy poprzez:

 

  1. Zapewnienie wysokiego poziomu leczenia, pielęgnacji, rehabilitacji, zgodnie z aktualną wiedzą medyczną.
  2. Indywidualne podejście do pacjenta i jego bliskich, rozpoznawanie oczekiwań pacjenta
    i rozwiązywanie jego problemów.
  3. Podnoszenie komfortu pobytu pacjentów przebywających w zakładach opiekuńczo-leczniczych należących do Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego.
  4. Stwarzanie pracownikom Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego właściwych warunków pracy i podnoszenia kwalifikacji.
  5. Skuteczne zarządzanie między innymi przez:
  • efektywne, rzetelne i oszczędne gospodarowanie zasobami,
  • doskonalenie komunikacji wewnętrznej,
  • doskonalenie organizacji pracy,
  • właściwą realizację umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia, innymi płatnikami i utrzymanie płynności finansowej,
  • dbanie o wizerunek Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego,
  • cykliczne badanie potrzeb i poziomu satysfakcji pacjentów i pracowników.
  1. Dbałość o otoczenie i środowisko naturalne.
  2. Spełnianie wymagań prawnych oraz innych wymagań wynikających z realizowanych umów.
  3. Stałe doskonalenie skuteczności Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2009 poprzez monitorowanie procesów, identyfikowanie obszarów do poprawy, zapobieganie nieprawidłowościom i eliminowanie na bieżąco zidentyfikowanych niedociągnięć.

 

 

 

 

Barbara Misińska – Prezes Zarządu

 

Barbara Kaczmarska – Członek Zarządu                                                Zbigniew Trzeciak – Członek Zarządu

 

certyfikat 1 stronacertyfikat 2 strona